התקשרו 1-700-501-021

המודל החברתי של בראשית

מהות המודל

אצלנו ב"מרחבים", הדיירים הם השותפים האמיתיים של היזם – אנו כיזמים משתפים את הדיירים ברווחיות הפרויקט ומכריזים מראש על הרווחיות אותה אנו מעוניינים לקבל בפרויקט. כל רווח מעבר לרווח המטרה, יחולק בין הדיירים לבינינו היזמים, כשהדיירים מקבלים 60% והיזם 40% מהרווח העודף. תמורה זו תשמש לסל ההטבות האישי הקשור לדיירים ולדירתם ולהטבות ברכוש המשותף.

עקרונות מודל העבודה שלנו ב"מרחבים"

  • הדייר הוא בעל הבית והוא השותף האמיתי שלנו בפרויקט
  • אנחנו, שני הצדדים, עובדים בשקיפות מלאה
  • דואגים תמיד לעדכן ולשתף בהתקדמות הפרויקט ובסטטוסים –מתחייבים לדיווח שוטף על התקדמות ועדכון שוטף בשלבים וההליכים המוקדמים
  • קשובים לצרכי הדיירים ומקבלים איתם ועם נציגות הדיירים החלטות משותפות הקשורות לתמורות בשטחים משותפים ודירות הפרטיות, בשלבים בהם נדרשים לכך.

"מרחבים" איתכם למען הקהילה

אף אחד אף פעם לא הפך עני מלתת (אנה פראנק)

אנחנו ב"מרחבים" מאמינים כי אין עשיה אמיתית בלי נתינה, ועושים זאת הלכה למעשה – בכל פרויקט בניה בו אנו מעורבים, אנו יוזמים ומקימים פרויקט חברתי למען הקהילה באזור בו אנו בונים, אותו אנו ממנים במלואו על חשבוננו.

את הפרויקטים החברתיים, אנו בוחרים ויוזמים ביחד עם הדיירים בפרויקט ובמעורבותם.

איך זה עובד?

עם חתימת החוזה עם רוב הדיירים הנדרש / עם קבלת ההיתר, עוד בטרם העליה לקרקע, אנו מקיימים פגישה עם נציגות הדיירים / הדיירים ומציגים להם את המיפוי הראשוני שערכנו, מציגים רעיונות ליישום, ואת התקציב שאנו מקצים למימון הפרויקט.

ביחד עם הדיירים, אנו בוחרים את הפרויקט, ובאחריות אנשי "מרחבים" יחד עם מי מהדיירים שירצה להיות מעורב, מקימים את הפרויקט ומפעילים אותו.

פרויקטים לדוגמא

  • הרחבת בינוי במועדוניות ילדים שתאפשר לקלוט ילדים נוספים לפעילות
  • הקמה ומימון של חוגים לימודיים והעשרה לילדים ונוער במועדוניות מעבר לשעות הפעילות הרגילות
  • הקמה, מימון ותפעול של פעילות ותעסוקת יום לקשישים באזור הפרויקט ועוד
    שיפוץ וסיוד בתי משפחות נזקקות / קשישים באזור
  • אנו ב-"מרחבים" רואים בפעולות שכאלו זכות שניתנה לנו ומאפשרת לנו ביחד עם הדיירים לתת לקהילה ולשתף. פעולות הנתינה החברתית המשותפת, משפרות את איכות החיים של הדיירים באזור, ותורמת רבות לשיפור סביבתי וחברתי באזור, ומעל הכל נותנת לנו כאנשים, תחושה טובה של עשיה משמעותית.

תנו לנו להוביל איתכם ביחד את השינוי החברתי באזור מגורכם.

לקבלת פרטים נוספים מלאו את הטופס הבא

    ליצירת קשר

      לקבלת פרטים נוספים מלאו את הטופס הבא